پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

دختر 2 ماه من

1393/9/1 16:04
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل من 2 ماه شدی فرشته کوچولو الان 2 ماه که اومدی و چراغ خانه ما شدی بهترین روزهای زندگیت  خیلی زود داره می گذره  دلم خیلی برای روزهای اولت تنگ شده دیگه بزرگ شدی مامان  پاهات بزرگ وقوی شدن دیگه لگد که به دل مامان میزنی دردم میاد مثل روزهای اول اروم نیستی حسابی شیطون شدی و حرف میزنی اه اه می کنی که  من وبابا  خیلی ذوق می کنیم برای حرف زدنت کاملا من وبابایی را دیگه می شناسی  اگر از کنارت بلند بشیم بریم با سر ما را دنبال می کنی با بابا خیلی باهم صحبت می کنید

ناز کوچولوی من امروز واکسن 2 ماهگی را زده الهی مامان فدات بشم عزیزم

پارمیسا مامان توی 2 ماهگی با قد 60 و وزن 5500 و دور سر 39.5 بود که خدا را شکر همه چیز تا به حال خوبه فقط یه مشکلی که پارمیسا الان 3 روزه که دیگه شیر مامان نخوردی و شیر خشک بیشتر دوست داری که من از این موضوع خیلی ناراحتم نفسم ولی نمی خوام اذیتت کنم هر کدوم کهدوست داری بخور که بزرگ بشی

الهی مامان قربونت بشم خوشگلم

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمانه
3 آذر 93 18:47
هزار ماشا.... دختری بزرگ شده خدا برات حفظش کنه عزیزم بهتره که به پارمیسا جونی شیر خودتو بدی شیر مادر خیلی بهتره عزیزم مواظب باش شیرت خشک نشه شاید براش از شیشه شیر خوردن راحتتر باشه واس همین شیر تورو نمیخوره ب نظرم بدوش از شیشه بهش بده راستی عزیزم میدونی که از شیشه ، شیر خوردن شیر تورو کم میکنه به نظر من دیگه از شیشه بهش شیر نده با سرنگ بهش بده گاه گداری بزار شیر تورو هم بخوره تا شیر بیشتری تو سینه ات بومنه البته ببخشید دخالت میکنما بخاطر پارمیسا جونم میگم که شیر مادر براش بهتره ببوس گل خانومی رو
مامان ساناز
16 آذر 93 13:14
وای وای چه دخمل خوشگلی . چه ماه شدی ماشاالله
مامانی
7 دی 93 14:06
ماشالله به این خانم خوش تیپ