پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

فقط 2ساعت دیگه

1393/12/29 23:47
529 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 2 ساعت دیگه مونده تا دختر من لحظه تحویل سال نو را ببینه

امسال خدا بهترین هدیه اش را به ما داده  وبرای همین که جمع ما 3 نفره شده من وبابا تصمیم گرفتیم امسال زمان سال تحویل خانه خودمون  3نفره سر سفره هفت سینمون باشیم وتا حالا که خیلی خوش گذشته انشالله امسال سال خوب و پر خیر وبرکت برای همه باشه

دختر خوشگلم عزیز دلم از این که برای منی خیلی خوشحالم

امسال بهترین سال زندگی منه با وجود تو پارمیسای عزیزم

من امسال چیزی دارم که تا حالا تو زندگیم نداشتم

اونهم وجود امید زندگیمه

 

خدایا شکرت به خاطر همه چیز به خاطر زندگی خوبم شوهر خوبم دختر خوبم به خاطر سلامتی خانواده ام

پسندها (3)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:31
سلام عزیزم اولین بهار جوجه طلایی تون مبارک انشاالله زیر سایه پدر مادر سالم و سلامت باشه نی نی تون تقریبا هم سن دختر منه