پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

10 ماهگی گل خوشگل ما

1394/4/13 15:57
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

سلا گل خوشگلم عزیز دلم الهی مامان قربوت بشم شما 10 ماه که اومدی چراغ خونمون شدی امید زندگیمون شدی ماه خوشگلم ماشالله خیلی تغییر کردی توی این 10 ماه مخصوصا از 6 ماهگی به بعد هر روز هم شیرین تر وبامزه تر میشی پارمیسا جان ما دیگه چهاردست وپارفتش خیلی سریع شده تا 1 دقیقه غافل می شیم از جاهای سر درمیاره که نگو مثل (حمام ودستشویی)نفس مامان یه 2 هفته ای بود که هرکه هرچیزی می گرفت می دفعه خواست وایسه ولی روی دوزانو می ایستاد ولی روز 11/4/94 بود که روی دوتاش پاهاش وایساد خودش هم کلی ذوق می کنه الهی قربونش برم این ما پارمیسا جان از روزی که بردم چکاب 10 ماهگی همش مریض بوده برای همین این ماه اول ماهگردش نشد وبلاگش به روز کنم چون گل خانم من اسهال گرفته برای همین پاهاش هم زخم شده و دهنش هم برفک گرفته خیلی اذیت شد نازخانم خیلی لاغر شده ولی خدا را شکر امروز بهتره توی این چند روز ما یه مسافرت 3 روزه هم به شمال داشتیم که می شه دومین سفر شمال پارمیسا جونم که خیلی هم بهش خوش گذشت وکلی بازی کرد .جیگرمامان توی این ماه صاحب یدونه مرواید خوشگل شد خدارا شکر که این مروارید کوچولو را روز 23/4/94 الهام خاله تو دهنت اولین بار دید (الهام خاله گفت من جنس دندونم خوبه جنس دندونهای پارمیسا هم انشالله مثل من بشه من اولین بار دندونش دیدم محبت)پارمیسا جان چکاب پایان 10 ماهگی خدا را شکر خوب بود وزنت 9200 وقدت 74 خدا را شکر دکترت راضی بود

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمانه
16 تیر 94 14:11
ای جووووونم دقیقا مثل آریسای من ببوسش از طرف من