پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

نامه ای به عشق کوچولوم

1394/9/15 12:56
486 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیسا جانم عشقم  امیدم  روزی که به دنیا امدی باور نمی شد این فرشته کوچولو برای من باشه باورم نمی شد خدا آرزویم را بر آورده کرده است. هرروز بزرگتر شدی با نگاهت مرا لحظه به لحظه عاشقتر کردی...

 

گفتی بابا...گفتی بده ..گفتی آب..بیا ....عمه ...به به ...دخترم نگاه کن مرا و بگو مامان...

 

و یک روز صبح زیبا بیدار شدم با صدای تو...

ماما...................ماااااااااااااااااااااااااااماااااااا

و صورتم از ریختن اشکی ناگهانی خیس شد و تو شدی تمام زندگیم...

پارمیسای  شیرینم..پارمیسا امیدم پارمیسا آرزوم....تقصیر من نست که اینگونه عاشق و اسیر تو هستم....

دخترم دیگر از این زندگی چه می خواهم..جز دیدن رشد تو سلامتی تو.....

امید منی خورشید منی.

تمام زندگیم برای توست. تمام وجودم مال توست. دوستت دارم بی نهایت

پسندها (1)

نظرات (0)