پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

هوررررررررررررررررا اتاق دخترم اماده شد

1393/5/30 20:42
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم برای دختر نازم 2 تا خبر خوب دارم یکی اینکه خانم خوشگله تاریخ 31/6/93میاد بغل مامانش وبابایش  این 3 شنبه که رفتم دکتر خانم دکتر گفتن که دختر خوشگل با عمل سزارین به دنیا میارم

ویکی دیگه  هم  اینکه بالاخره اتاق دخترم اماده شد دیگه تمام سعی ام را کرده ام که خوشگلش کنم امیدوارم دوست داشته باشی عزیزم وتمام وسیله ها که خریدم به سلامتی استفاده کنی

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

ارام (کوچمولو)
30 مرداد 93 21:26
الاهی مبارک دخملت باشه خیلی نازه به سلانتی بغلش کنی و از لوازمش استفاده کنی
مامان حديث
31 مرداد 93 0:46
سلام مبارك سايناجوو وووووووووووووووون به سلامتي ان شاا... من حديثم بهم سربزنين منم 4 ماهمه!
raha_b91
1 شهریور 93 8:05
مبارک خودت و دخمل گلت باشه خیلیییی عالیه عزیزم
فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 11:18
وااااااای چه وسایل های قشنگی مبارکش باشه ایشالله به سلامتی به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه لطفا
مامان ساناز
2 شهریور 93 11:50
سلام . مبارک باشه خیلی خیلی خیلی قشنگه . چه اتاقی چیدید برا دخملی . امیدوارم صحیح و سلامت باشه . یه سوال این لباس باقتنی ها رو از کجا گرفتید. خیلی زیباست اگه به من هم آدرس بدید ممنون می شم.
مامان سمانه
3 شهریور 93 18:27
سایا مبارکت باشه خوشگل نازم چ لباسای نازی داری فدات شم مامانی ساینا جونمو کلی از طرفمن نوازشش کن
مامانی
7 دی 93 14:15
مبارکت باشه خوشگل خانم