پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

خاطرات بهمن واسفند 95

1395/12/6 19:50
242 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیسا خوشگل مامان دیگه نزدیک عید و خانه تمیز کردن که ما امسال تعمیرات خانه هم اضافه شد خیلی سرمون شلوغ شد برا همین بهمن واسفند را عکس هارا یه جا میزارم

ایت دوماه دخترم خیلی اذیت شد اخه خانه را درست کردیم همه جا را خاکگرفته بود وباید تمیز میشئد ولی پارمیسا خیلی دختر خوبی بود فکر میکردم بیشتر اذیت بشم الهی فداش بشم دختر عاقلم

  اینهم از موهای خوشگل دخترم

  اینهم لاک زدن پدر و دختری

دختر عاشق املت

اولین بار بود که میرفتیم خانه مامان جان دیگه ساکش نبردم چمدانش بردم خوش مسول حمل بود اجازه نمیداد کسی دست بزنه

خانه دایی و اب بازی تو وان تا بعدازظهر 3 بار رفتن حمام

با امیر صدرا ماشین تعمیر می کنن اخه دخملی تو نمی ترسه اینجوری رفتی سر ماشین

  نقاشی رو سرامیک خانه عمه که باعث شد اومدیم خانه کاغذ دیواری های خانه را نقاشی کنه

 

دوستت دارم را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

دوستم داری را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو

 

پسندها (2)

نظرات (1)

طناز (مامان آروين)
25 اسفند 95 12:54
اي جاااااااااااااااانم. خداحفظش كنه..