پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

ادامه پست قبل

1396/5/22 13:31
657 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق مامان
دومین ماه تابستان هم داره تمام میشه ودخترم هم هر لحظه به تولد سه سالگیش نزدیک میشه
این ماه پارمیسا خوشگلم میره مهد کودک که حسابی بهش خوش میگذره
یه چند روز هم رفتیم خانه مامان جان که خاله اومده بود پارمیسا حسابی با ارشیا بازی کردن
بعد هم که چند روز ماهسان دختر عمو اومد خونمون و باهم شهر بازی رفتیم و خرید و خیلی بهمون خوش گذشت
پارمیسا جانم مهد میره مربی هاش خیلی ازش راضی هستن خودم و بابایی خیلی باهاش نقاشی و اموزش رنگها و شکل را کار کردیم ولی ازش می پرسیدم جابه جا می گفت ولی مربی میگه دقیقا همه را بلده و اصلا جابه جا نمیگه دخملی با من لجبازی میکرده و فهمیده بوده حساسم
میگه خیلی زیبا و درست صحبت میگه
خلاصه که خیلی ازش راضی هستن و بر عکس موقع های که خانه است خیلی اروم و سربه راه
عشق من خداراشکر که بهت خوش میگذره عزیزم
از بلبل زبونی های نفس خانم:
شیشه سماق برداشته بود از اشپزخانه برده بود کل پذیرایی ریخته بعد صدا زد مامان جان زینب حان تشریف بیارن گندکاری من تمیز کنن
دیگه نتوانستم دعواش کن غش کردم از حرفش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدرا
18 شهریور 96 18:19
مامان صدرا
26 شهریور 96 23:01
ای جونم😙😂