پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

اردیبهشت با بهشتم

1397/3/11 0:36
330 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم در حال بازی کنار سیل

قهره میگه چرا اول به من نگفتی بشینم روی تخت بعد بقبه حواسش به پارکه اصلا نگاه نکرد عکس بگیرم دختر کیتی من وسط همه کیتی هاش
باغ وحشمن گفتم میترسه تازه یه دور کمش بود میخواست دوباره بره



عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم

و از آن فرشته ای می سازم همچون “خودت”.
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند
مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
من به آن محتاجم !
امید زندگی منی دخترک شیرین زبانم فدای خوشگلی هات مهربونی هات شیطونی هات بشم من
پسندها (10)

نظرات (3)

مامان آیسلمامان آیسل
11 خرداد 97 1:13
خیلییی قشنگه متنتونمحبت
مامانیمامانی
11 خرداد 97 10:00
ماشاالله خیلی نازه خدا حفظش کنهمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 خرداد 97 13:42
خوش باشید.