پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

پایان شیرین

1393/6/23 19:45
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خوشگل من دختر نازم  امروز 23/6/93  شما 37 هفته و 5 روز هست که با منی تو وجودمی نفس می کشی بزرگ شدی (امروز سونوگرافی بودم خدا را شکر سالم وسلامت بودی و 3200 گرم وزنت بود)دیگه یه 2 هفته است که سکسکه می کنی و دیگه جات تو دل مامانی تنگ شده واینها همه نشونه های اومدن شماست دختر خوشگل مامان کم کم داریم به آخر این سفر دونفره میرسیم و از اینجا به بعد مسیر زندگیمون عوض میشه , خیلی خیلی خوشحالم و ذوق دارم که روی ماهت رو ببینم و در کنارت آرامش رو حس کنم . اما اما این روزا خیلی خیلی خیلی استرس دارم و نگرانم  نگران از اینکه دختر خوشگلم سالم وسلامت قدمهای خوشگلش را بزاره به این دنیا توی این 8 روز باقی مانده اتفاقی نیافته براش و بدون هیچ مشکل و دردسری بیاد و خونمون را که واقعا جای دخترم توش خالی روشن کنه

 یه چیزی دختر خوشگلم میدونی چرا 31/6/93 را برای تولدت انتخاب کردم اخه این روز تولد بابا هادی(عمو حامد و عمه الهام ) هم هست و حالا پدر ودختر(عمو وعمه )روزهای تولدشون یکی می شه

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمانه
23 شهریور 93 22:00
سلام دوست عزیزم ، پس خلاصه انتظارا تموم شد و ب خانم خوشگله میرسی بزودی وبلاگت رنگ و روی تازه ب خودش میگیره وکلی با عکسای ساینا جون خوشگلتر میشه