پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

۱۴۰۱ و دختر کلاس اولی

1401/5/20 11:31
622 بازدید
اشتراک گذاری
سال ۱۴۰۱ به روایت تصویر



































































دختر کلاس اولی عزیز و نازنینم

دلم میخواد خودت بیایی و بنویسی

کی میشه تو نامه هایي رو کـه قبل از تولدت نوشتم رو

این جا ببینی و بخونی و بابتش خوشحال بشی

چقدر دلم میخواد از خوبی هات بگم

و هی شکر کنم خدای خوبم رو بابت داشتنت

چقدر خوبه کـه خدا لطف شو در حق ما تمام کرد

و گلی مثل تو رو بـه ما هدیه داد

چقدر دلم قنج میره بابت این کـه امسال کلاس اولی شدي

چقدر خوبه کـه من و بابات وقتی در مورد کلاس اولی شدنت حرفی می‌زنیم

دخترم همه ی تلاش و خواسته ما عاقبت بخیری و موفقیت توست

خدارو شکر میکنم کـه بدون گفتن

و حتی یک‌بار هم نخواستی سستی کنی

از خدا همیشه سلامت تو بوده

دختر کلاس اولی من مدرسه ای شدنت مبارک
عکسهای دوم تا هفتم #کویر نوردی
۸ تا ۱۰ پارمیسا کنار دختر عمو ها
۱۱ پارمیسا جان در کلاس ژیمناستیک
۱۲ و ۱۳ عکس پارمیسا با تل بافتنی یادگاری خانم درودی معلم کلاس اول
۱۴و ۱۵ عکسهای یادگاری زمستانی در باغ شهریار
۱۶عکس پارمیسا با فرناز و مهرناز
۱۷ و ۱۸ عکسهای کلاس مجازی خانه مامان جان
۱۹عکس زمستانی باغ
۲۰و۲۱ عکس ولنتاین کادو مامان برای پارمیسا
۲۲ازمایش علوم کلاس مجازی
۲۳و ۲۴ عکس
۲۵عکس هنری ایده از پارمیسا
۲۶و۲۷عکس یادگاری عید ۱۴۰۱
۲۸و۲۹ شکوفه بهازی باغ
۳۰ عکس بهار ۱۴۰۱ خانه باباجون
۳۱ عکس یادگاری صدرا و ارشیا
۳۲ عکس خوشگل یاسمین
۳۲ ۳۳ و ۳۴ کویر نوردی خانوادگی



عکس اولی کلاسهای اسکای روم که به صورت مجازی برگزار می شد و دخترم با ذوق و شوق سر کلاس حاضر می شد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)