پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

هزار روز با وجود عشقم گذشت

1396/4/8 20:01
2,917 بازدید
اشتراک گذاری
میگن: عجب حوصله ای داری ها! از بیکاری نشستی روزها رو شمردی!! حالا مطمئنی درست ۱۰۰۰ روزه؟ نکنه یه روز پس و پیش شده باشه... آخه ماه ۳۱ روزه هست سال کبیسه هست...

میگم: مو لای درزش نمیره! ردخور نداره!! روز چیه حساب ساعتها و دقیقه ها و لحظه هاشو هم دارم. ۱۰۰۰ روز نفس کشیدم با دونه دونه نفسهاش... ۱۰۰۰ روز از خنده هاش دلم ضعف رفته... ۱۰۰۰ روز منهم بزرگ شدم از روزی که چشم باز کرد٬ خندید٬ آغون آغون گفت٬ غلتید٬ غذا خورد٬ خزید و رو زانو چهار دست و پا رفت٬ بلند شد و گام برداشت٬ دوید و پرید٬ ماما گفت٬ بابا گفت٬ دد دودو گفت٬ مامان گفت٬ بابا گفت٬ شعر خوند٬ تا امشب که در آغوشم کشید و گفت مامان من خیلی دوست دارم عاشقتم... ۱۰۰۰ شب با بوی موهای نمناک از عرقش مست شدم و تا صبح هزار بار بیدار شدم و خوابیدم... ۱۰۰۰ روز درس عشق ورزی خوندم و مشق دل سپردن نوشتم. زندگی رسم عشقی به من آموخت که هیچ مدرسه و دانشگاهی رو توان این آموزش نیست خودم تک تک روزهاشو به خاطر سپردم و شمردم و لبریز از عشق شدم.

امشب من و بابا و پارمیسا ۱۰۰۰ روز عاشق بودن رو جشن گرفتیم.
عکس یک روزگی
عکس 100روزگی
عکس 500روزگی
عکسهای هزار روزگی

[img:photos/file_3039.jpg]


[img:photos/file_3040.jpg]


[img:photos/file_3041.jpg]















هزار روزگی پارمیسا جان را با چند روز تاخیر تو مسافرت شمال که رفته بودیم جشن سه نفری گرفتیم
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرا
7 مرداد 96 8:31
چه عکسای خوشگلی 1000 روزگیت مبارک عسلم