پارمیسا پارمیسا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

امید دوباره زندگی ما پارمیسا

اولین روز 9 ماهگی دخترم

1393/6/5 17:45
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خوشگله  سلام دختر ناز خوبی فدات بشم امروز 5/6/93 اولین روز 9 ماهگی دخترم بود برای همین  من یه کاری کردم امروز صبح که رفتم وآزمایش دادم بعد توی را که بر می گشتم برای اینکه این روز قشنگ را به یاد موندنی کنم برا دخترم2 تا جوراب خوشگل خریدم و اومدم خانه خانه که رسیدم چند روز بود که میخواستم لباس های ناز دختر بشورم که برای بیمارستان حاضر کنم برای همین لباس کوچولوهاش را که برای بیمارستان ورزهای اول لازمه اون ها راشروع کردم به شستن خیلی حال داد اخه برای اولین بار بود که لباسهای دخترم می شستم یه حس عجیبی بود غیر قابل توصیف تا حالا توی عمرم هیچ موقع شستن یه لباس اینقدر برام زیبا نبوده عزیز دلم قربونت بشم ای کاش این این 24 روز هم زودتر بگذره زودتر بیایی بغلم

این هم اولین لباسهای شسته شدم دخترم

 واین هم از هدیه 9 ماهگی دختر نازم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان سمانه
5 شهریور 93 19:54
چ حس قشنگی درک میکنم حتما ی گوشه هم میشینی ب لباساش زل میزنی همراه ی لبخند قشنگ...... چ جورابی خوشگلی هم داره ......... نازی انشا... ب سلامتی بپوشه...